השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

כמה זמן לוקחת בדיקת MRI ומה חשוב לדעת לפני שעושים אותה

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

כמה זמן לוקחת בדיקת mri?

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

כמה זמן לוקחת בדיקת mri?

רובנו הגדול שמע אי פעם על בדיקת MRI. אך כמה אנחנו יודעים בפועל על הבדיקה הזו? סביר להניח, שתשובת רוב האנשים תהיה שאינם יודעים עליה הרבה. אז אם אתם רוצים לדעת עוד על הבדיקה, כיצד היא עובדת, כמה זמן אורכת בדיקת mri, ותוך כמה זמן תוצאות mri מתקבלות, המשיכו לקרוא, ותקבלו את כל התשובות.

מאמר מקצועי - כמה זמן לוקחת בדיקת MRI ומה חשוב לדעת לפני שעושים אותה - חברת 360 מעלות שיא

מה היא בדיקת MRI?

בדיקת MRI, או בשמה המלא Magnetic Resonance Imaging – בדיקת תהודה מגנטית, היא בדיקת דימות שמאפשרת לייצר תמונה ברורה ומקיפה של החלקים הפנימיים באזור הנבדק. על ידי שימוש בשדה מגנטי גדול המקיף את הנבדק, מתבצעת סריקה רבת היקף של כל החלקים הנסתרים שבגוף. בסיום הבדיקה, ניתן לחזות בתמונות ובממצאים במספר דרכים, ובכך, יכול הרופא לאבחן את המתרחש בגוף בצורה מדויקת וברורה.

מהלך הבדיקה

בשונה ממה שחלקכם אולי חושבים, הבדיקה איננה מכאיבה כלל, ולמעשה, היא אחת הבטוחות והנוחות שקיימות. כך, ייתכן מאוד שבמהלך הבדיקה לא יעלו במוחכם תהיות כמו כמה זמן לוקח mri, שכן החששות שעלו לפני הבדיקה יתגלו כחששות שווא.

לצורך קבלת תוצאות מדויקות של הבדיקה, תתבקשו להסיר מעל גופכם כל רכיב העשוי ממתכת. הסיבה לכך, היא שרכיבים אלו עלולים לשבש את תוצאות הבדיקה, שעובדת על בסיס שדה מגנטי. על כן, מומלץ להתארגן עוד לפני היציאה מהבית אל הבדיקה, מבחינת הבגדים שתבחרו ללבוש, וכן מבחינת תכשיטים – שכדאי להשאיר בבית. אז אם אתם שואלים כמה זמן זה MRI, הרי שגם מידת ההתארגנות מראש עשויה להשפיע על משך ההליך הכולל.

מאמר - כמה זמן לוקחת בדיקת MRI ומה חשוב לדעת לפני שעושים אותה - חברת 360 מעלות שיא

כמה זמן נמשכת בדיקת mri?

אם כן, כדי להשיב לשאלה כמה זמן לוקח בדיקת mri, יש לברר כיצד לחשב את משך הבדיקה. משך הזמן שהנבדק שוהה נטו בתוך המכונה הוא לא ארוך כלל. למעשה, בדיקה ממוצעת אורכת כארבעים וחמש דקות, לפעמים קצת יותר ולפעמים קצת פחות. אך כפי שכבר צוין – הדבר עשוי להשתנות מנבדק לנבדק בהתאם למספר גורמים ונסיבות.

אך הזמן הכולל, בשקלול ההתארגנות, ההסברים, ההנחיות, קבלת התוצאות וניתוחן – הוא מעט יותר מזה. ברוב המרפאות ובתי החולים הציבוריים, זמן ההמתנה לתור לבדיקת MRI, יכול להגיע למספר שבועות לא קטן. זמן המתנה זה, במקרים מסוימים עלול לגרום נזק רב, שכן עד שתוצאות הבדיקה לא מגיעות, לא ניתן להתחיל בטיפולים ובתהליך הריפוי. על כן, לעיתוי הבדיקה יש חשיבות רבה ועצומה, ולעיתים אף מצילה חיים.

כדי להתמודד עם בעיה זו, של זמן ההמתנה הארוך עד לקבלת תור לבדיקה, תוכלו למצוא כיום מקומות שיתאמו עבורכם מועד לבדיקה תוך מספר ימים בודדים מרגע פתיחת הבקשה. כמו כן, גם תוצאות הבדיקה מנותחות במהירות ובמקצועיות. כך, אם אתם שואלים את עצמכם תוך כמה זמן מקבלים תוצאות MRI, כי אתם רוצים כבר לדעת כיצד להתקדם – מומלץ עבורכם לבחור באותם המקומות שמאפשרים זמינות גבוהה יותר.

פענוח הבדיקה

גם ביחס לפענוח הבדיקה, ייתכן שתיתקלו בשינויים בין מכוני הבדיקה השונים, בעיקר ביחס לזמן הצפייה לפענוח. כלומר, במקומות הציבוריים והעמוסים, אתם עשויים להמתין זמן-מה, עד שהרופא יבהיר לכם את מצבכם והמשך הטיפול הנדרש עבורכם. במקומות אחרים, תוכלו לקבל זמן קצר לאחר סיום הבדיקה את התמונה הברורה והשלמה, תוך הצגת הדברים באופן מקיף וברור על ידי הרופא.

אם אתם רוצים לשמוע עוד, ומעוניינים שאחד מאנשינו ייצור איתכם בנוגע לקביעת מועד לבדיקה או כל בירור נוסף – צרו איתנו קשר עוד היום ונענה בהקדם.

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן