השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

כמה עולה פענוח של MRI? איך מקבלים את התשובות מהר ובמיקצועיות

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

כמה עולה פענוח MRI פרטי

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

בדיקת MRI, היא אחת הבדיקות החשובות ביותר שעולם הרפואה מציע לנו. מדובר בבדיקת הדמיה שמאפשרת לראות מה מתרחש באיברים הפנימיים בתוך הגוף, ברזולוציה מאוד גבוה, באמצעות פרוסות של חלקים שונים באזור בו מבצעים את הבדיקה.

אחד היתרונות המובהקים של הבדיקה, מלבד היותה איכותית מבחינת הדמיה, הוא עצם כך שהיא איננה חושפת את הנבדק לקרינה. 

בדיקת MRI, ניתן לבצע במצבים שונים, בין אם זה לצורך איתור מחלות ופגיעות מוח, מחלות ופגיעות בעמוד השדרה, כלי דם, איברי בטן, מפרקים, בדיקות למצב העובר ברחם, איתור גידולים ומומים ועוד.

הבדיקה מתאימה לילדים, נשים בהריון, קשישים ולכל אחד אחר. 

באופן טבעי, הבדיקה כשלעצמה איננה מספיקה יש צורך גם לבצע פענוח MRI פרטי. כלומר, יש לצורך לקבל את התוצאות ולראות מה הן מציגות, על מנת שיהיה ניתן להחליט כיצד להמשיך מכאן והלאה, מה תהיה תוכנית הטיפול.

במקרים רבים, העלות של הפענוח היא נפרדת מעלות הבדיקה ולכן יש לבדוק כמה עולה פענוח MRI. 

כשבוחנים כמה עולה פענוח MRI, צריך לזכור שזה לא מספיק רק לקבל את התוצאות והפענוח, אלא גם יש חשיבות לזמן, כלומר מתי אנחנו נקבל את התוצאות, כמה מהר נקבל אותן. על מנת שנוכל להתקדם הלאה עם תוכנית הטיפול. 

זו אחת הסיבות מדוע אנחנו נעדיף לפנות לבדיקת MRI באופן פרטי. כלומר, במקום שאנחנו נצטרך לעשות דרך הקופה או בדרכים אחרות, באופן כזה שהתור ייקבע רק לעוד מספר שבועות, מהיום בו אנחנו קובעים אותו, נוכל לקבל תור תוך 12 עד 72 שעות לבדיקה והפענוח יתבצע באופן מהיר. 

כמה עולה בדיקה, כמה עולה פענוח

כאמור, אם אנחנו בוחרים למסלול רגיל, אזי שנצטרך לשלם סכומים שמגיעים לאלפי שקלים, גם אם אנחנו קובעים דרך הקופה, במידה ואין לנו אפשרות ליהנות מסבסוד. במקרה כזה, אנחנו נצטרך גם לחכות זמן רב עד שנקבל תור. הפענוח עצמו יכול לעלות אף הוא אלפי שקלים.  

לעומת זאת, אם אנחנו פונים למסלול פרטי, דרך פוליסת ביטוח פרטי או ביטוחים משלימים, אז נוכל גם ליהנות מאפשרות של תור מיידי, בלי להמתין זמן רב, וכן נוכל לראות שהשאלה, כמה עולה פענוח MRI פרטי, המחיר הוא הרבה יותר נמוך – בין 1,500 שח ל- 2,000 ש"ח בלבד.

האופציה השנייה היא הרבה יותר משתלמת, גם בגלל שאנחנו נוכל לבצע את הבדיקה כמה שיותר מהר, וכן נוכל לקבל את הפענוח במהרה ובמחיר משתלם. צריך לומר, לפני שאנחנו ניגשים לבדיקה, נוכל לקבל מענה כמה עולה פענוח MRI וכל מה שאנחנו צריכים לדעת על הבדיקה והפענוח. 

מעבר לכך, אחת הסיבות הטובות לגשת לתהליך באופן פרטי, באמצעות מימוש התנאים בפוליסת ביטוח בריאות פרטי, היא שאנחנו מקבלים מענה שלם וכולל, מהרגע בו אנחנו מזמינים את התור ועד לסיום התהליך. אנחנו נהנים מליווי כולל ולא נדרשים לעשות שום דבר בעצמנו. 

מדוע חשוב להשקיע בפענוח MRI?

תהליך פענוח MRI, נעשה על ידי רדיולוגים, אשר לוקחים את החומרים של הבדיקה ומתוכם מסוגלים להוציא כל ניואנס, כל פרט וכל דבר קטן שרואים בהם ומציגים אותם בצורה מלאה ומפורטת. רק כך הרופא הבודק, יכול לבחון בדיוק מה מתרחש בתוך הגוף שלנו וכיצד עליו לנהוג על מנת שאנחנו נוכל לקבל טיפול הולם. 

חשוב מאוד להשקיע בפענוח, מבחינתנו כמטופלים, מאחר ואם הוא יתבצע בצורה לא נכונה, אז כל התהליך לאחר מכן, תהליך הטיפול, יתבצע בצורה שגויה, מה שיכול לגרום לנו נזק משמעותי מבחינה בריאותית. 

הבדיקה כשלעצמה היא חשובה, אך לא תהיה לה משמעות אם הפענוח שלה יהיה שגוי או לוקה בחסר. כמובן שחשוב גם שבשלב הבא, הרופא ידע לקרוא נכון את הנתונים ולהבין מתוך הפענוח, מה בדיוק יש לנו וכיצד עליו לנהוג בהתאם למה שהוא רואה. 

לפני סיום נדגיש שוב, עלינו לברר כמה עולה פענוח MRI, לפני שאנחנו נכנסים לתהליך. חשוב לברר אם חברת הביטוח מכסה זאת, ומה ההבדלים בין מחיר באופן פרטי למחיר רגיל.

אנחנו נוכל לראות הבדלים משמעותיים, שילמדו אותנו, שאכן משתלם יותר לבצע את הבדיקה והפענוח באופן פרטי ולא באופן רגיל. בוודאי אם אנחנו יכולים לבצע את הבדיקה תוך שעות או ימים ספורים ולקבל את הפענוח בהקדם. 

 

מעוניינים לקבל פענוח MRI מהיר בתוך 3 ימים?

השאירו פרטים כאן ונציגנו יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן