השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

איפה ניתן לעשות mri פרטי ללא הפניה?

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

בדיקת MRI

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

איפה ניתן לעשות mri פרטי ללא הפניה? תכירו את 360 מעלות שיא!

אם חיפשתם מקום בו ניתן לבצע בדיקת MRI ללא הפניה, אנחנו שמחים להודיע שהגעתם למקום הנכון.

אחת הבדיקות החשובות ביותר שיש, זו בדיקת הדמיה MRI. מדובר בבדיקה שסורקת אזור מסוים בגוף, על פי דרישת הרופא, מבצעת פריסה של האזור לפרוסות שונות, וכך יכול הרופא לזהות מה קורה באותו אזור באופן ספציפי ומדויק, ברזולוציה מאוד איכותית, מבלי שאנחנו צריכים לעבור בדיקה פולשנית. בהתאם לתוצאות הבדיקה, יכול הרופא להחליט על תוכנית טיפול רלוונטית עבורנו. 

איפה ניתן לעשות mri פרטי ללא הפניה - 360 חברת מעלות שיא

אחת הסיבות שבדיקת MRI נחשבת לבדיקה מאוד מבוקש, היא בגלל שאיננה יוצרת קרינה, מה שהופך אותה לבדיקה בטוחה. לכן גם אפשר לבצע אותה על קבוצות שונות של אנשים, ללא מגבלות מיוחדות.

יחד עם זאת, אחת הבעיות הגדולות של בדיקה זו, היא מאוד יקרה ובישראל אין הרבה מקומות שמבצעים אותה. קופות חולים לא ממהרות לשלוח מבוטחים שלהן לבצע את הבדיקה, בגלל העלויות הגבוהות שלה. מי שכן נשלח לבצע בדיקה, צריך לחכות זמן רב עד שיקבל תור, בגלל ביקוש גבוה.

לכן הרבה יותר משתלם לבצע את הבדיקה באופן פרטי. מדובר בבדיקה שניתן לבצע אותה גם בלי הפנייה. כל מה שנדרש זה לפנות אלינו, ואנחנו נדאג לשלוח אתכם לבצע את הבדיקה, תוך 12 עד 72 שעות. כך אין צורך לחכות לתור וכאמור, אין צורך גם לקבל הפנייה מרופא. תוצאות הבדיקה יכולות לשמש לצרכים שונים, כולל להמשך הטיפול במידת הצורך. 

לפני שנסביר כיצד התהליך מתבצע, חשוב להבהיר, ישנם מקרים בהם הכרחי לבצע את הבדיקה כמה שיותר מהר, על מנת שיהיה ניתן להמשיך להתקדם בתוכנית הטיפול. לכן האופציה של בדיקה פרטית ללא הפנייה, היא הפתרון הטוב ביותר. שכן, אם נמתין עד שנקבל הפנייה ויתפנה תור, ייקח לא מעט זמן. 

איפה ניתן לעשות mri פרטי ללא הפניה - 360 מעלות שיא

כיצד התהליך מתבצע ואיפה אפשר לבצע את הבדיקה

כל מה שנדרש בשביל לבצע בדיקת MRI פרטית ללא הפנייה, זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לכל מה שאתם צריכים, כולל להפנות אתכם אל מכונים ובתי חולים שם תוכלו לבצע את הבדיקה. 

השירות שלנו ניתן בכל הארץ, הוא מיועד לכל מי שיש ביטוח פרטי וכן ביטוחים אחרים. אנחנו נדע לקשר אתכם אל המקומות הרלוונטיים בהם תוכלו לבצע בדיקת MRI פרטי. את הבדיקה, כאמור, תוך 12 עד 72 שעות. זה יאפשר לכם לקבל תשובה באופן מהיר, כך תוכלו לחזור אל הרופא ולקבל ממנו תוכנית להמשך הטיפול. 

הצוות שלנו ילוו אתכם בכל התהליך, מהשלב בו אתם פונים אלינו ועד לשלב בו הבדיקה מסתיימת. אנחנו נספק לכם את כל המידע הרלוונטי אודות השירות ואודות הבדיקה עצמה. 

חשוב לציין, זה לא משנה איפה אתם מתגוררים. אנחנו עובדים עם הרופאים והמומחים המובילים בתחום ומספקים שירותים בבתי חולים ומכונים שונים על פי הצורך. לכן, גם אתם מתגוררים רחוק מהמרכז, יש לכם אפשרות שירות באופן מיידי, כפי שאתם מצפים ובצורה מקצועית וטובה.  

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן