השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

צילום רנטגן שיניים

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

חשבתם על צילומי רנטגן לשיניים? כל מה שרציתם לדעת המדריך המלא!

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

חשבתם על צילום רנטגן שיניים? כל מה שרציתם לדעת המדריך המלא!


פענוח בעיות שיניים וחניכיים עובר במקרים רבים בצילומי רנטגן דנטאליים על מנת לזהות חורים, ופגיעות שלעיתים ניתן לזהות רק באמצעות הדמיה ברזולוציה גבוהה.

טכנולוגיית צילום השיניים ברנטגן חוללה מהפכה בתחום רפואת השיניים ונחשבת לכלי אבחון קריטי לגיבוש וניהול תוכנית הטיפול בשיניים ובחניכיים. באמצעות צילום רנטגן הרופא יכול לקבל תמונה עדכנית וברורה של מצב השיניים.

מאמר מקצועי - צילום רנטגן שיניים - חברת 360 מעלות שיא

איזה צילום שיניים נדרש מכם?

ישנם סוגים שונים של צילומי רנטגן בטכניקות שונות, תלוי גם מה יש לצלם מבחינת מבנה הלסת, השיניים וכדומה, כאשר הצילומים הנפוצים הם צילומים פנוראמיים בעיקר לבדיקת שיני חלב, שיני בינה ושתלים ומדובר בשיקוף רחב של הפה או צילום פריאפיקלי הנועד בעיקר לשיקוף של שורשי השיניים והעצם.
רופא השיניים הוא זה שיחליט לאיזה צילום להפנות על פי השיקוף לו הוא זקוק כדי להבין מה מצב השיניים ואיזה טיפול יידרש או מהן אפשרויות הטיפול הרלבנטיות. 

מדוע צילומי רנטגן שיניים חשובים?

צילום שיניים ברנטגן נפוץ גם כאשר מטפלים בשיניי הילדים ובמידה רבה הוא אפילו שכיח יותר, כי שיני הילדים צומחות ומשתנות.


לרוב צילומים אלה ייעשו אצל ילדים כאשר יש חשש לזיהום בשורש השן או נוצר חלל בין שתי שיניים, חשש לריקבון או לקיומה של מחלת חניכיים.


הצילומים מאפשרים לגלות בעיות שלא צפות מעל פני השטח או כאשר לא ברור ממה נובעים התסמינים השונים ולקבל תוצאות הדמיה מדויקות להסתמך עליהם כדי להחליט על אסטרטגיית הטיפול הנכונה. 

האם צילומי רנטגן בשיניים בטוחים לילדכם?


בנוגע לחשש ההורי הטבעי: האם צילומי רנטגן מסוכנים לילדים, התשובה היא שלא כי מדובר ברמות חשיפה נמוכות ומינימליות ובעת הצילום גם מונח מעין סינר עופרת על הגוף.

המכשור המתקדם היום של צילומי רנטגן דיגיטליים תרם להפחתת החשיפה לקרינה ומייצר תמונה מדויקת ובאיכות גבוהה והתהליך כולו קצר ויעיל וכאמור, עם פחות קרינה לעומת צילומי הרנטגן המסורתיים של פעם.
לא צריך להתכונן עבור צילומי רנטגן דנטאליים אלא רק להגיע לרופא המצויד בציוד המתקדם והמשוכלל בתחום או למכון המבצע צילומים והדמיות עבור רופאי השיניים.

היום כבר אין צורך להמתין לפיתוח הסרט וניתן לשלוח ולהגדיל את התמונות הדיגיטליות, כדי שהרופא ייראה היטב את התמונה ברמת דיוק גבוהה והצילום יעזור לו להבין היטב את מצב השיניים וכך לבחור את הדרך הטיפולית הטובה ביותר עבור הילד והילד שלכם יקבל את הטיפול הנכון לו ביותר. 

מאמר - צילום רנטגן שיניים - חברת 360 מעלות שיא

כיצד לבחור רופא שיניים טוב לילדיכם?

צילומי רנטגן בשיניים מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך הדאגה לבריאות הפה וחשוב לאתר רופא שיניים לילדים המתמחה ברפואת שיניים לילדים, שמכיר היטב את תהליכי הצמיחה והבעיות השכיחות בשיני ילדים, שידע על בסיס הצילום לגלות ולאתר מחלות או עיוותים ומשתמש במכשירי הרדיוגרפיה הדיגיטלית המתקדמות בתחום או פועל בשיתוף פעולה עם מכונים בתחום ויידע לקרוא היטב את הצילומים על מנת לאבחן בעיות ולהציע טיפול אפקטיבי.

מעבר לכך, חשוב לבחון אם לרופא השיניים לילדים יש גישה טיפולית המתאימה למטופלים צעירים מבחינת יכולת הכלה, סבלנות ואישיות ידידותית.

ילדים רבים עשויים להירתע ולחשוש וחלקם אף ממש מאוימים מהמחשבה לגשת טיפול שיניים ורופא שיניים המבין זאת ויודע כיצד לגשת אליהם יוכל לגייס את שיתוף הפעולה המלא של הילד למען הצלחת הטיפול.
כדאי גם לבחון היטב נמצאת הקליניקה מהבחינה הגיאוגרפית במיוחד במקרי חירום וכן שהיא מהווה מקום נעים לשהות בו בהמתנה ובעת הטיפול ושהזמינות של הרופא גבוהה למצבי חירום.

אל תחכו שיהיה מאוחר מדי, גשו עם ילדיכם לבדיקות מעקב תקופתיות לביקורת על התפתחות השיניים ובדקו עם הרופא אם נדרש צילום רנטגן דנטאלי. 

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן