השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

אולטרסאונד כף יד

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

אולטרסאונד כף יד

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

מהו אולטרסאונד כף יד?

אולטרסאונד כף יד מאפשר להעריך באופן דינמי את המבנה האנטומי ואת התפקוד של מפרק כף היד, הגידים והליגמנטים השונים. כף היד הינה איבר שתפקודו קריטי לכל פעולות היומיום שלנו, מחלה בכף היד עלולה לפגוע בעצמאות ולשיבוש סדר היום במיוחד כאשר מדובר בפגיעה ביד הדומיננטית . בשל כך כאשר ישנם כאבים, הפרעה בתנועה או בתפקוד, נפיחות חדשה או הופעה של מסה באזור מסוים עולה הצורך בבדיקת אולטרסאונד של כף היד.

מאמר מקצועי - אולטרסאונד כף יד - 360 מעלות שיא

יתרונות בדיקת אולטרסאונד

בדיקת האולטרסאונד היא בדיקה המבוססת על תכונות גלי קול המשודרים על ידי מתמר אל הרקמות השונות. לכל בדיקה נבחר מתמר עם תדר גלי קול שונה בהתאם לעומק האזור המבוקש לבדיקה ולרזולוציית התמונה המבוקשת. חדירות הרקמות לגלי הקול משתנה- במפגש עם חלק מהרקמות הגלים ממשיכים ועוברים דרכן לרקמות העמוקות יותר, ובחלק מהרקמות הגלים מוחזרים למתמר. השונות בחזרת גלי הקול היא זו שמתורגמת ומעובדת על ידי המחשב שנמצא במכשיר לתמונה המופיעה על הצג. התמונה המתקבלת במכשיר היא דינמית ולא סטטית בשונה מהדמיות אחרות כמו CT, MRI ורנטגן וזהו יתרון משמעותי בסוג הבדיקה.

יתרונות נוספים של בדיקת האולטרסאונד הם – העובדה כי מדובר בבדיקה לא פולשנית או כואבת, זוהי בדיקה עם זמניות גבוהה ביחס לבדיקות מתקדמות אחרות כמו CT או MRI והיא נחשבת לבטוחה בכל הגילאים, כולל ילדים ,נשים בהריון ובעלי מחלות רקע שונות שכן היא איננה דורשת חשיפה לקרינה מייננת או לחומרי ניגוד. מסיבות אלו במקרים רבים בדיקת האולטרסאונד תיבחר כבדיקת הדמיה ראשונית בתהליך אבחנתי.

חשוב לציין שבשונה מבדיקות הדמיה אחרות איכות בדיקת האולטרסאונד תלויה אומנם באיכות המכשיר אך לא פחות מכך , תלויה במקצועיותו ובניסיונו של הבודק.

מהן האינדיקציות לביצוע הבדיקה?

לבדיקת אולטרסאונד כף יד התוויות שונות הכוללות מקרים דלקתיים או טראומתיים הגורמים לפגיעות ברקמות החיבור ובמבנים השונים ביד. בין הפתולוגיות הנפוצות שהבדיקה מאפשרת אבחנה שלהן- ציסטה גנגליונית, דלקת בגיד, נוכחות גוף זר ביד עקב פציעה, תסמונת התעלה הקרפלית, נוירומות, קרעים או דלקות בגידים השונים ועוד.

אולטרסאונד כף יד - 360 מעלות שיא

כיצד הבדיקה מתבצעת?

במהלך הבדיקה מבצע הבדיקה ימרח ג'ל  על המתמר. הג'ל מצמצם את הפרעות האוויר שבתווך בין המתמר לאזור הבדיקה וכך משפר את הולכת גלי הקול אל הרקמות ואת איכות התמונה המתקבלת. היד תיבדק מפרק כף היד לכיוון האצבעות במנחים שונים שלכל אחד תרומה של זווית שונה המקדמת את האבחנה.

האם יש צורך בהכנה בטרם הבדיקה?

  • ביום הבדיקה יש להגיע בזמן עם הפניה מהרופא המטפל ועם בדיקות הדמיה קודמות של האזור הנבדק במידה וישנן לשם השוואה למצב בעבר.
  • אין צורך בהכנה מיוחדת או בהגבלות ביום הבדיקה מבחינת אכילה, שתיה או נטילת תרופות קבועות.
  • יש להימנע ממריחת קרם ידיים או משחה באזור הבדיקה העלולים לפגוע באיכות הבדיקה.  כמו כן , כדאי להסיר מראש תכשיטים מהאזור הנבדק וללבוש בגד מתאים עם שרוולים נוחים לחשיפת האזור הנבדק.

פענוח אולטרסאונד כף יד

בסיום הבדיקה הנבדק יקבל דיסק עם תמונות שתועדו במהלך הבדיקה ואותם יוכל לתת לרופא המטפל. ב360 מעלות שיא אנו מציעים שירות פיענוח מהיר על ידי רדיולוג מומחה ומקצועי ואף חוות דעת של מומחה בתחום.

מאמר - אולטרסאונד כף יד - 360 מעלות שיא

מחיר בדיקת אולטרסאונד כף יד

עלותו של אולטרסאונד כף יד פרטי נעה בין 1,300-2,500 ₪ אך כמובן שניתן להשתמש בפוליסות הביטוח הפרטי ולקבל החזרים על הבדיקה – כל מקרה לגופו. אם אתם מתלבטים פנו לנציגנו ונוכל לבחון את המקרה שלכם באופן פרטני.

אולטרסאונד כף ביד במכון "360 מעלות שיא"

תהליך אבחנה של מחלה רצוף בירוקרטיות, טפסים, והמתנה ממושכת לתורים ולפיענוח. אנו ב360 מעלות שיא חוסכים עבורכם את עוגמת הנפש ומבטיחים לכם תור לבדיקה תוך 12- 72 שעות מרגע הפניה, מענה טלפוני מהיר ללא המתנה על הקו וליווי אישי עד לפיענוח שגם הוא מגיע במהירות שיא. אם אתם סובלים מבעיות ביד והופניתם לבדיקת אולטרסאונד כף יד פנו למכון שלנו. אצלנו ב360 מעלות שיא תקבלו שירות מקצועי ואדיב עם הציוד החדיש והמתקדם בעולם וכל אלו ללא צורך להתרחק מהבית, יש לנו סניפים רבים בפריסה ארצית – התקשרו עוד היום ונסייע לכם בדרך לאבחנה ולהחלמה. רק בריאות…

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן