השירות ניתן בכל רחבי הארץ | הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים

חוות דעת שנייה

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
MRI | אולטרסאונד | CT ֻ| רופאים מומחים

התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי עד 24 שעות, מהיום להיום!

או שילחו לנו הודעה:

יתרונות חוות דעת שנייה

שירות קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי לביצוע, עד 24 שעות, מהיום להיום!

שירות קביעת בדיקות רפואיות
מהירות ודחופות.
התקשרו עכשיו לקביעת תור מידי
לביצוע עד 24 שעות, מהיום להיום!

יתרונות חוות דעת שנייה

יש סיבות מגוונות לקבלת חוות דעת שנייה בהן: התנסות לא טובה של המטופל עם רופאים או נותני שירותים בהיסטוריה הרפואית שלו, הרצון להסתמך על רופא מומחה מעבר לחוות דעת ראשונית של רופא משפחה, ולבסוף, הצורך להתמודד עם ממצאים רפואיים קשים, או עם החלטות לגבי טיפול סבוך בבעיות רפואיות שונות. במקרה זה המטופל רוצה לבדוק מה החלופה הטיפולית הטובה ביותר עבורו.

מטופלים רבים מבקשים לקבל חוות דעת מקצועית נוספת לגבי בדיקות כמו CT, MRI ואולטרסאונד. הסיבה: מחקרים שונים מוכיחים כי בכשליש מהפענוחים הראשוניים היו טעויות! המשמעות: המטופל יכול להמשיך להסתובב עם הבעיה שלו במשך תקופה ארוכה, לסבול מכאבים וממצוקות, ואף מהחמרת הבעיה בגלל אבחון שגוי. הדבר נכון במיוחד כאשר התור לבדיקות דימות בקופות החולים ממושך בגלל מחסור במומחים רדיולוגים ובמתקנים, ולכן המטופל נדרש לזמן המתנה ארוך עד לבדיקה ולפענוח שלה.

מהי חוות דעת שנייה?

המדובר בחוות דעת רפואית נוספת מרופא מומחה במסגרת פרטית, מתוך רשימה של רופאים, בין אם זה רופא הקשור בהסכם עם הקופה (רופא בהסדר) או רופא הנמצא ברשימה של הקופה (תמורת החזר כספי של הקופה על הבדיקה).

חוות דעת מקצועית נוספת היא ביוזמת המטופל, והאחריות למימונה מוטלת עליו, כשלאחר מכן יקבל החזר מהקופה. כל מטופל בקופ"ח זכאי לחוות דעת נוספת.

מאמר מקצועי - חוות דעת שנייה - 360 מעלות שיא

מה כולל שירות חוות דעת נוספת?

לכל קופת חולים רשימת רופאים מומחים משלה המורשים על ידה לתת חוות דעת שנייה. רשימה זו כוללת מגוון התמחויות: אונקולוגיה, אלרגיה, גסטרואנטרולוגיה, דרמטולוגיה, יילוד וגינקולוגיה, כירורגיה, מחלות כבד, מחלות מטבוליות, עצם וריאה, אף-אוזן-גרון ועיניים, נוירולוגיה, פסיכיאטריה, קרדיולוגיה, ריאומטולוגיה, אוסטיאופורוזיס, אורטופדיה, בעיות אין-אונות, אסתטיקה ופלסטיקה, בעיות קוגניטיביות, טרשת נפוצה, ועוד. ולצד זאת סוגים שונים של רפואה: פליאטיבית, שיכוך כאבים, תעסוקתית, ספורט, שיקומית, המשפחה, ילדים, פה ולסת, ועוד.

כמו כן כולל השירות תחומים כמו אוטיזם, אולטרסאונד, לפרוסקופיה, דרמסקופיה, מי שפיר, דום נשימה, נפרולוגיה, פריון, סרטן לסוגיו, ועוד.

התשלום לרופא שמספק חוות דעת שנייה משתנה מקופה לקופה, ובדרך כלל מוגבל בגובה ההחזר. כמו כן, כל קופה מגבילה את מספר ההתייעצויות לחוות דעת נוספת בכל שנה קלנדרית.

מטופל שנמצא באשפוז זכאי לביקור של היועץ במקום שבו הוא מאושפז, כולל בבית חולים (אז יתואם ביקור היועץ עם הצוות המטפל).

במקרים מסוימים הקופה תאשר גם קבלת חוות דעת נוספת מרופא שנמצא בחו"ל.

מאמר - חוות דעת שנייה - 360 מעלות שיא

היכן אפשר לקבל חוות דעת נוספת במהירות?

360 מעלות שיא – שירותי רפואה ובדיקות אבחנתיות מתקדמות מציעה לכם קביעת בדיקות רפואיות מהירות ודחופות, ובהן גם חוות דעת שנייה של אנשי המקצוע הטובים והמיומנים ביותר. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, עם הסדרי תשלום מיוחדים לבעלי ביטוחים פרטיים ולחברי קופות החולים בביטוחים המשלימים. אנו עובדים עם מיטב המומחים והרופאים ועם בתי החולים והמכונים מהשורה הראשונה.

בין היתר אנו מבצעים בדיקות בתחומים הבאים: נוירולוגיה, אורתופדיה, אף-אוזן-גרון, עור, כירורגיה, רדיולוגיה אבחנתית, רפואת ספורט, פיזיותרפיה. שירותי הבדיקות שלנו כוללים MRI, CT, CT-PET ואולטרסאונד פרטי, צילום רנטגן, פענוח כל בדיקות ההדמיה על ידי רדיולוגים מומחים בתחומם; קולונסקופיה, גסטרוסקופיה וסיגמואידוסקופיה; אא"ג ובדיקת שמיעה.

זקוקים להתייעצות עם רופא מומחה? התקשרו אלינו 072-3719995 – ונדאג לקבוע לכם תור בתוך 72-12 שעות בלבד! אצלנו תיהנו מיחס אישי וליווי של נציגינו לאורך כל תהליך הבדיקה, בלי צורך לסבול מבירוקרטיה מתישה ומתורי המתנה ארוכים. בסיום הבדיקה תקבלו את תוצאותיה עם אפשרות לפענוח מהיר.

האם המאמר עזר לך להבין את הנושא?
cropped-logo-MAALOT-SI-360-JUN2020-1024x327

לקביעת תור לבדיקת MRI | אולטרסאונד

התקשרו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים אחרונים

תוכן עניינים

דילוג לתוכן